Fit & Workout week

24. srpna 2014 v 12:50 | Creencia
Zdravím vás všechny :) Úspěšně jsem ukončila stáž na soudě- spokojená, poučená, sebevědomejší, chytřejší, zkušenější a taky mimo formu :D (A taky jsem ukončení stáže náležitě zapila na kamarádčině oslavě, která byla tak strašně super, že jsem ani nešla spát. Seznámila jsem se s novými lidmi, byla sranda a já se vrátila do svých "náct" a pařila, jako kdyby měl být další den konec světa :D Potřebovala jsem si takhle zablbnout a uvolnit jako sůl :) ) Po zkouškovém jsem se vrhla do zdravé výživy a sportování. Bohužel nasazenou laťku jsem nevydržela- ke sportu jsem se dostala tak jednou týdně a o jídle radši ani nemluvim. Navíc všude samé oslavy a grilovačky...
Takže vzhledem k tomu, že mám teď 4 týdny volno a přes den čas, než začne škola, rozhodla jsem se, že následující týden půjdu fakt do sebe a zkusím to svoje tělo zase nastartovat. A následující týdny se budu snažit pokračovat, ale jelikož už tam mám naplánované nějaké aktivity, tak asi nebudu mít tolik času se věnovat přípravě jídelníčku, počítání kcal/kJ apod :D

Můj "plán" níže... :)


Priorita je samozřejmě sport. Každý den minimálně hoďka. Pojedu podle FitnessBlender. Už jsem podle jejich videí párkrát posilovala, ale minulý týden vydali Free 5 Days Workout Challenge, takže podle toho pojedu + nakombinuju jiná jejich cvičení. Určitě na ně zkuste taky mrknout (fitnessblender.com, youtube, FB, instagram, twitter)- ve videích je i přesný časovač a měřič spálených kalorií (rozsahově- takže já budu brát vždycky cca. střed ;) ) a je to super! V jídle hlavně zdravé snídaně a zelenina a naprosto žádné sladkosti, slané tyčinky apod. A hoooodně vody s citronem a zeleného čaje. FB dávají i typy na jídelníčky a způsob stravování. Třeba já se v těch kcal/kJ nikdy nevyznala a teď konečně vím, kolik jíst/nejíst!
Tak- teď je to napsané, jste moji svědkové, takže není cesty zpět :D

Aby to bylo oficiální a já měla něco do začátku, tak jsem se změřila, zvážila apod. Nepředpokládám, že by se za ten týden něco extrémně změnilo, spíš očekávám nějaké zpevnění a posílení kondičky, ale co kdyby náhodou :D Navíc to budou i výchozí hodnoty do budoucna- snad u toho zdravého stylu vydržím :)

Počáteční hodnoty a míry: (absolutně nevím co a kde měřit, takže se těm popiskům nedivte :D)
Váha: 52 kg
Výška: 164 cm
BMI: 19,33

Obvody
Prsa: 83 cm
Nejširší část paže: 26 cm (svaly mi nějak zmizely :( )
Pas (nebo prostě ta nejužší část trupu) : 63 cm
Bříško pod pupíkem (nejširší část trupu): 75 cm
Moje nejširší a nejvíc problematická partie (pod)zadek: 92 cm (ty 2- 3 cm musí konečně dolůůůůůůů!!!)
Nejširší část stehna u třísel: 54 cm
Střed stehen: 43 cm
Nejširší část lýtka: 37 (nojo, mám fotbalistický nohy po taťkovi :D )
Typ postavy: Tuším, že "HRUŠKA"- horní část těla mám jako tintítko, všechno se mi ukládá kolem zadku a na stehnech. A pokud pominu všechny ty svoje mindráky z dolní části těla, tak bych řekla, že jsem tak normální- do modelky mám daleko a do nadváhy taky :D (Strejda říká: "Nikde nic nechybí, nikde nic nepřebejvá, taková akorát" :D)

Za týden očekávejte článek s mým denním rozpisem sportu/jídla/kalorií (pokud budu schopná a nelíná to vážit a vypočítat :D) a případné výsledky (spíše pocitové, než číselné).

Přejte mi pevnou vůli ;)
C.
 


Komentáře

1 Gooverka Gooverka | Web | 24. srpna 2014 v 14:49 | Reagovat

Vážit tak málo kilo jako ty, asi si hvízdám a vůbec nechodím sportovat :-D Já bych to tolikrát týdně nezvládala, stačí mi dvakrát týdně hodina, což je moje maximum.

FitnessBlender mě teda vůbec nechytl, ale přeju pevnou vůli a těším se na článek s pokroky :)

2 L. L. | Web | 24. srpna 2014 v 15:15 | Reagovat

pevnou vuli preju, to urcite:D
ja uz mela takovych dni kdyz jsem si rekla ze uz fakt zacnu cvicit TOLIK, a porad nic.. nebo ono, cvicit jsem cvicila, tojo. ale vzdat se sem tam chipsu nebo neceho sladkeho mi proste nejde, achjo:( :D

3 Rose (Nellie) Rose (Nellie) | Web | 24. srpna 2014 v 22:09 | Reagovat

Naprosto souhlasím se strýcem, minimalně dle těch mír :) ale jsme na tom stejně - já když přiberu, tak se mi to taky nacpe nejvíc na zadek :/ tak přeji pevnou vůli :))

4 pan Nedostižný pan Nedostižný | Web | 27. srpna 2014 v 10:44 | Reagovat

Moc ti to přeju tohle, určitě ti to strašně pomůže ;)
Good luck!

5 any any | Web | 27. srpna 2014 v 11:57 | Reagovat

mít tvoje míry, nejvíc si pískám :)

6 slečna Pé slečna Pé | Web | 12. září 2014 v 10:33 | Reagovat

nooo když vemu, že jsem stejně vysoká tak teda važít trošku víc, ale vím že to mám všechno uložené v břichu a bocích:/ koukala jsem na fotku máš skvělou postavu. V tvém případě je to spíš o zpevňování než hubnutí :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama